Rose--ANNA inspi' NANA (BLACK STONES)

作詞:ANNA
作曲:Ayumi Miyazaki


When I was darkness at that time
當我身處在黑暗

震えてる唇
fu e te ru ku ti bi ru
顫抖的雙唇

部屋の片隅で I cry
he ya no ka ta su mi de I cry
蜷縮在房間的角落 我失落的哭泣


もがけばもがくほど 突き刺さるこの傷
mo ga ke ba mo ga ku ho do tsu ki sa sa ru ko no ki zu
越是掙扎 越是刺痛的傷口

破られた約束 hurt me
ya bu ra re ta ya ku so ku hurt me
未能履行的約定傷了我


Nobody can save me
沒有人可以拯救我 

神様ひとつだけ
ka mi sa ma hi to tsu da ke
那怕只有神也好

止めて裂くような my love
to me te sa ku you na my love
停止像要被撕裂了的 我的愛


I need your love. I'm a broken rose.
我需要你的愛 我是一朵破碎的玫瑰

舞散る悲しみ your song
ma i chi ru ka na shi mi your song
你的歌曲飛舞散落著悲傷 

居場所無い孤独な my life
i ba sho nai ko do ku na my life
我的生活 無處容身的孤獨 


I need your love. I'm a broken rose.
我需要你的愛 我是一朵破碎的玫瑰

Oh baby, help me from frozen pain
寶貝,把我從逐漸結凍的痛苦中拯救出來

with your smile, your eyes, and sing me, just for me
用你的笑容 你深邃的雙眼 為我高歌 僅僅為我

I wanna need your love...
我需要你的愛……

I'm a broken rose
我是一朵破碎的玫瑰……

I wanna need your love...
我需要你的愛……

 


When you are with me at that time
當你與我在一起時

貴方の影を追いかけて
a na ta no ka ge wo o i ka ke te
追逐你的身影 

裸足で駆け抜けて stop me
ha da shi de ka ke me ke te stop me
光著腳奔跑 阻止我


閉ざせば閉ざすほど もつれてくこの愛
to za se ba to za su ho do mo tsu re te ku kono ai
越是掩埋 越是糾結的愛

緩やかにやさしく kiss me
yu ru ya ka ni ya sa shi ku kiss me
輕緩而溫柔地 親吻我


Nobody can save me
沒有人可以拯救我

凍える薔薇のように
ko go e ru ba ra no you ni
想如同冰的玫瑰般 

やさしく眠りたい my tears
ya sa shi ku ne mu ri tai my tears
我的淚水安然睡去


I need your love. I'm a broken rose.
我需要你的愛 我是一朵破碎的玫瑰

枯れ堕ちる悲しみ my soul
ka re o chi ru ka na shi mi my soul
我的靈魂充滿枯竭墜落的悲傷

離れてく孤独な little girl
ku zu re o chi ru ko do ku na little girl
小女孩遠離了孤獨


I need your love. I'm a broken rose.
我需要你的愛 我是一朵破碎的玫瑰

Oh baby, help me from frozen pain
寶貝,把我從逐漸結凍的痛苦中拯救出來

with your smile, your eyes, and sing me, just for me
用你的笑容 你深邃的雙眼 為我高歌 僅僅為我


I wanna need your love...
我需要你的愛……

I'm a broken rose
我是一朵破碎的玫瑰……

I wanna need your love...
我需要你的愛……

 


I need your love. I'm a broken rose.
我需要你的愛 我是一朵破碎的玫瑰

舞散る悲しみ your song
ma i chi ru ka na shi mi your song
你的歌曲 飛舞散落著悲傷

居場所無い孤独な my life
i ba sho nai ko do ku na my life
我的生活 無處容身的孤獨


I need your love. I'm a broken rose.
我需要你的愛 我是一朵破碎的玫瑰

Oh baby, help me from frozen pain
寶貝,把我從逐漸結凍的痛苦中拯救出來

with your smile, your eyes, and sing me, just for me
用你的笑容 你深邃的雙眼 為我高歌 僅僅為我

I wanna need your love...
我需要你的愛……

I'm a broken rose
我是一朵破碎的玫瑰……

I wanna need your love...
我需要你的愛……

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    亦雲 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()